Fredag 20 mars ble en trist dag på Frisk
- 22. mars
- 1 min lesing
Oppdatert: 27. mars
Natt til fredag ble Frisk rammet av en stor lekkasje/flom med påfølgende skader i underetasjen. Skadene er så pass alvorlige at vi dessverre må stenge underetasjen i en periode framover. Alt må bygges opp på nytt og vi må skaffe nytt utstyr.
I mellomtiden skal vi gjøre alt vi kan for å ivareta deg som kunde her hos oss!
Hjertelig velkommen til egentrening i andre etasjen.
Åpningstidene er endret til:
mandag-fredag kl. 06:00-20:00
lørdag og søndag kl. 10:00-18:00
Vi jobber i tillegg de neste ukene med å ferdigstille de gamle lokalene til X-Fit (Marisagvegen 8) til styrke og cardio; manualer, benker, stenger, skiver, Pure-strength apparatene, stativer og ro-og skiergometere osv. En midlertidig løsning til lokalene i kjelleren er klare.
Garderobeanlegget med dusj og badstue er klare.
Gruppetreninger starter opp igjen rett etter påsken i de gamle lokalene til Bademiljø her i bygget. Følg med på bookingen og meld dere på! Våre instruktører står klare til å ta imot dere igjen.
PT virksomhet med Kine fortsetter som før.
Vi vil bruke anledningen til å takke dere alle for støtten de siste dagene; gode ord, meldinger, omtanke, klemmer, tårer, gode råd, tilbud om dugnadsinnsats, matlevering osv. Dere aner ikke hvor mye dette betyr for oss!
Vi kommer til å kjempe for et enda bedre senter og dere gir oss både mot og energi til å stå på for dette!
En varm klem fra Kimberly, Rune og resten av gjengen på FRISK
